tag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post4976853938612657783..comments2023-09-15T16:06:34.715+03:00Comments on Minean Uudet Vaatteet: No NYT se on totta!!Marika - Kotini on helmeni http://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comBlogger31125tag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-71651053384938635712011-08-29T21:45:06.410+03:002011-08-29T21:45:06.410+03:00Joo just niin. Jos koko tilaus tulee takaisin, nii...Joo just niin. Jos koko tilaus tulee takaisin, niin kaikki kulut pitää palauttaa. Myös toi laskkutuslisä. <br /><br />Kylää se nopsaa alkaa sujumaan rutiinilla :o)Pirre_zhttps://www.blogger.com/profile/16331000703682921279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-53815028055837143102011-08-29T17:52:50.215+03:002011-08-29T17:52:50.215+03:00Ihana uusi kauppa, täytyy tutustua vielä paremmin ...Ihana uusi kauppa, täytyy tutustua vielä paremmin ajan kanssa. Onnea uudelle yrittäjälle!Sofiahttps://www.blogger.com/profile/11870432132432036911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-33909747588652488142011-08-29T00:35:35.928+03:002011-08-29T00:35:35.928+03:00No niipä olikin, en huomannut vaikka olen sata ker...No niipä olikin, en huomannut vaikka olen sata kertaa tuon lukenut! : D<br /><br />Omalle tekstilleen tulee jotenkin "sokeaksi"<br /><br />Tuo joustoturva on aika uus juttu, edullisempi kuin klarna, yrittäjälle siis.<br /><br />Eli siinä tapauksessa laskutuslisä palautetaan jos KAIKKI tuotteet palautetaan? <br /><br />Teillä onkin paljon tuotteita, aivan kammoksun ajatusta jostain palautusrumbasta. Pysyykö siinä enää selville; kenelle meni ja mitä..<br /><br />Nää on näitä aloittelijan tuntemuksia, kait sitä rutiinilla menee sitten vuosien päästä kaikki : ))Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-90743259122314526062011-08-29T00:19:22.533+03:002011-08-29T00:19:22.533+03:00Tässä pätkässä:
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa El...Tässä pätkässä:<br />Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Demo<br />Yritys toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja<br />lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen<br />Verkkomaksut Oy.<br /><br />Meillä on kaupassa Klarna ja siinä on myös tuo laskutuslisä. Mutta jos asiakas palauttaa kaikki, niin mitään kuluja ei saa jäädä eli lasku vaan mitätöidään. Sinänsä mitään ei tarvitse palauttaa. Joustoturvalla toimii varmaan samoin, kun siinä on sitä maksuaikaa kuitenkin. Eli koko lasku vaan poistetaanPirre_zhttps://www.blogger.com/profile/16331000703682921279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-59887203242554518922011-08-29T00:09:11.477+03:002011-08-29T00:09:11.477+03:00Kiitos Pirjo..aina ei kaikkea huomaa/tiedä. : )
M...Kiitos Pirjo..aina ei kaikkea huomaa/tiedä. : )<br /><br />Missä sä huomasit tuon demo yrityksestä..kun mun silmään ei osu..auttakaahan nyt mua. <br /><br />Teksti on tosiaan kopioitu palveluntarjoajan sivuilta. : D<br /><br />Mites sitten kun asiakas maksaa esim.joustoturvalla, eikös siitäkin mene jokin ylimääräinen laskutuslisä? Palautetaanko se?Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-16451229033082912362011-08-28T23:48:23.801+03:002011-08-28T23:48:23.801+03:00Moikka taas... kävin kurkkaa toimitus- ym ehtoja j...Moikka taas... kävin kurkkaa toimitus- ym ehtoja ja siellä taisi olla joku jäänne kopsatusta tekstistä, kun luki demo yrityksestä...<br />Toinen juttu on, että myös se laskutuslisä on palautettava, jos asiakas palauttaa kaikki tuotteet. Kuluttajansuojalain mukaan mitään kuluja ei saa jäädä asiakkaalle, jos kauppa kokonaan peruuntuu. Eli kauppiaan pussiin menee :o(Pirre_zhttps://www.blogger.com/profile/16331000703682921279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-80910122618757196012011-08-27T12:33:54.376+03:002011-08-27T12:33:54.376+03:00Miten en aina huomaa kaikkia viestejä..
Maruskain...Miten en aina huomaa kaikkia viestejä..<br /><br />Maruskainen;<br /><br />Kiitos, juu ei sitä ymmärrä ennenkuin ryhtyy samaan. Ja jos ajattelee kuinka monen ihmisen työ vaikuttaa siihen, että vaatteet päätyy kuluttajalle. Väsyy jo pelkästä ajattelusta..hih.<br /><br />Kiva, että löysit teille jotain sopivaa. : )<br />Pakkailen sitten maanantaina kaikki tilaukset eteenpäin.Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-19294310027445923992011-08-27T12:11:14.153+03:002011-08-27T12:11:14.153+03:00Jessica;
En minä sitä pahalla ottanut, sanoin vai...Jessica;<br /><br />En minä sitä pahalla ottanut, sanoin vain myös oman mielipiteeni. Nyt täytyy ajattella asioita myös kauppiaan kannalta..: )<br /><br />Sini;<br />Kiitos, minusta siinäkin on joku laki, kuinka kauan rahojen palauttaminen saa kestää. Minä pyrin toimittamaan ripeästi, poikkeuksena joku alennusmyynti sekonki jos (toivon mukaan) tilauksia on paljon ; )<br /><br />Juu sovitaan vain, meille saa tulla kaikki halukkaat, kunhan ajankohta sovitaan. Minea on hoidossa päivät, mutta illat tietty kotona. <br />Varmasti tulisivat juttuun, meidän neiti tykkää vähän vanhemmista lapsista. : )Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-58241100412653871732011-08-27T10:04:10.190+03:002011-08-27T10:04:10.190+03:00Onnea putiikille ja hyvältä näytti!Sä mainitsitkin...Onnea putiikille ja hyvältä näytti!Sä mainitsitkin, että palautat rahat nopeasti ja se onkin musta tärkeää ja hyvää asiakaspalvelua. Itseä otti päähän juuri hetki aikaa sitten kun odotin rahoja yli kuukauden ja sittenkin ne tulivat vasta kun olin soittanut liikkeeseen :(<br /><br />Ja nopea postitus on myös tosi hyvä valtti, itse kyllä jaksan odottaa hiukan kauemmankin, mutta en enää tilaa esim sisukkaasta yhtään mitään, kun odotin pakettia kerran kaksi viikkoa ja se tuntuu olevan heillä ihan normaali aika.<br /><br />Kaikkea hyvää kaupalle ja tulen ehdottomasti joskus poikeamaan kun sovitaan vaikka aika etukäteen!Jos Mineakin sattuisi olemaan kotona, niin varmasti tulisivat Eevin kanssa hyvin juttuun!Sinihttps://www.blogger.com/profile/08985148715463360072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-4704424625339950462011-08-27T09:01:04.597+03:002011-08-27T09:01:04.597+03:00Enpä mäkään oikeastaan palauta koskaa, mutta siksi...Enpä mäkään oikeastaan palauta koskaa, mutta siksi asiakkaana valitsenkin esim. kengissä ostopaikan missä se sisämitta on ilmoitettu (jos otan riskin on kenkä oltava kunnon alennuksessa). Sulla nyt ei ole kenkiä myynnissä, joten tää kenkä asia ei sinäänsä liity suhun ja noista vaatteista ehkä ulkovaatteet on ainoita missä ne mitat on olellisia.<br /><br />Enkä mäkään oleta, että tilaus on huomenna, mutta kohtuu ajassa (suurin osa laittaa viestin, kun matkaan lähtenyt ja hyvä niin). <br /><br />Ja on totta, että ihmiset ostaa netistä myös normaali hinnoilla. Puhuin vain miten itse yleensä toimin... Jos rehellisä ollaan tilasin mäkin vasta haalarin normi hinnalla, no sain mä sen postikuluttoman (säästin siis 3e huikeeta ;) ) Kyseessä oli vielä cupcaken haalari missä hinta heitteli melkein kympin ostopaikasta riippuen ja toi oli siellä yläreunassa, mutta säästinpä postikulut ;) Eli tietyt asiat myös hämää asiakasta, eikä siitä jää edes paska maku suuhun. <br /><br />En tarkoittanut viestiäni missään nimessä pahalla vaan halusin tuoda oman mielipiteeni esiin. Enhän mä edes ole koskaan sulta mitään tilannut, joten en tiedä odotanko pakettia kuika kauan ja palautus rahoja kuinka kauan... joten puhuin yleisellä tasolla, mutta itse olen valmis maksamaan tietyistä asioita enemmän eikä aina ratkaise se missä on halvin, hintoihin voi tietyt asiat laittaa...Jessicahttps://www.blogger.com/profile/17175603859013741210noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-9159758055800473252011-08-27T08:59:51.810+03:002011-08-27T08:59:51.810+03:00Onnea uudelle yritykselle! Kivat nettisivut, selke...Onnea uudelle yritykselle! Kivat nettisivut, selkeät mielestäni. Ja löytyihän sieltä neidille heti ostettavaakin :)<br />-Maruskainen (joka ei jostain syystä pääse kirjautuneena kommentoimaan...)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-25619647595513716402011-08-26T23:57:24.302+03:002011-08-26T23:57:24.302+03:00Sori mun kirjoitusvirheet..Sori mun kirjoitusvirheet..Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-24619713829378677512011-08-26T23:56:38.063+03:002011-08-26T23:56:38.063+03:00Kiitos Pirjo, kiva kun kävit vierailulla : D
Ja k...Kiitos Pirjo, kiva kun kävit vierailulla : D<br /><br />Ja kiitos syysunelma, johanna, hanna ja iita; niin minäkin odotan kuin kuuta nousevaa uusia tuotteita kauppaan..ensi viikolla on luvattu girandolan saapuvan, Wheatistä en tietoa koska tarkalleen täällä.Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-23874099335563774442011-08-26T23:44:09.395+03:002011-08-26T23:44:09.395+03:00Jessica;
Kirjoitit oikein romaanin asiasta! ; )
...Jessica;<br /><br />Kirjoitit oikein romaanin asiasta! ; )<br /><br />Mä taas olen törmännyt monessakin kaupassa tuohon palautus systeemiin, mikä mulla nyt. Nyt kun olen seurannut miten se muilla on. Isommilla firmoilla se on juurikin asiakaspalautuksena, mutta monesti pienillä yrityksillä ei. <br /><br />Itse kuuluun asikkaana siihen kategoriaan, joka ei jaksa palauttaa koskaan mitään ja jaksan odottaa sitä pakettiani viikonkin ihan rauhassa. Hih..<br /><br />Tottakai myyjän olisi helpointa itsensäkin kannalta ilmoittaa oleelliset asiat, mutta kun näpttelet satoja vaatteita/kenkiä myyntiin, voi aina jotain unohtua. Ja kyllä se asiakaskin voi sen verran tehdä, että kysyy sen mitan...onhan sitä vaivansa palautellakin niitä kenkiä/vaatteita ja juosta postissa. <br /><br />Palautusrahojen takaisin maksuehdot täytyykin nettikauppan vielä laittaa eli viikon sisällä palautuksesta saa rahat jos tuote on kunnollinen/käyttämätön. Minimoituu sekin riski, että asiakas olisikin käyttänyt tuotetta.<br /><br />Mä itse tilaan taas suurimman osan netistä, täällä kun noita liikkeitä ei ole pilvinpimein.<br />Ja raaka totuus on, että jos kukaan ei koskaan ostaisi nettikaupoista normihinnoilla mitään, kohta niitä ei enää olisi. Onneksi niitä vielä löytyy ja minullakin on toivoa ; ))Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-79118778773208668642011-08-26T23:40:10.288+03:002011-08-26T23:40:10.288+03:00Hirmuisen paljon onnea unelmasi toteuttamisesta! E...Hirmuisen paljon onnea unelmasi toteuttamisesta! En voi edes kuvitella, kuinka upealta tuntuu nyt...kaiken sen pitkän suunnittelutyön ja puurtamisen jälkeen :)<br /><br />Todella kaunis ulkoasu nettikaupallasi, ja samaa mieltä olen minäkin, että sivut olivat miellyttävän selkeät. Ei muuta kuin mielenkiinnolla odotan lisäyksiä valikoimiin...;)<br /><br />Tsemppiä Pikku Minean alkutaipaleelle!Annahojhttps://www.blogger.com/profile/05264579908644296585noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-84946114212020849072011-08-26T23:17:38.507+03:002011-08-26T23:17:38.507+03:00onnea hurjasti! Selkät ja kivan näköiset sivut :)
...onnea hurjasti! Selkät ja kivan näköiset sivut :)<br /><br />Mutta rehellisiä jos ollaan tuo asiakaspalautus, juttu tosiaan särähtää silmään ja pahasti! Itse en olisi tajunnut edes tuota ellei sitä olisi täällä mainuttu... en koskaan lue noita ohjeita etukäteen oletan, että se sopimustunnus löytyy ja piste... ja jos tuollainen vasta postissa selviäisi olisi kyllä kiukkuhermo mennyt ja pahasta eikä kyseisestä puljusta tulisi enään ikinä tilattua mitään(vaikka vika periaatteessa olisi itsessä).<br /><br />Tuohon kenkä asiaan täytyy myös ottaa kantaa kengän sisämitassa on merkinkin välillä huikeita eroja, joten se sisäpohja mitan voi ilmoittaa suoraan niin ei tarvi tilata sataa paria ja palauttaa väärän kokoisia. Olellisia asioita sopivuuden kannalta, kuten esim.SUPER kapea malli yms. olisi hyvä mainita myös. Mielestäni ne kuuluu hyvään asiakaspalveluun, mutta ikävä kyllä näin on harvassa paikassa :/ Eli on kovin yrittäjästä kiinni tapahtuuko sitä vai ei...<br /><br />Mulle ei ole oikeastaan olelliista maksaako tuote euron tai kaks enemmän jossain vaan se, että saan tuotteen nopeasti ja palautus on vaivatonta (saan myös mielellään ilmoituksen, kun palautus on perillä) ja ne palautus rahat ei loju puolta elämää yrityksen tilillä. Super plussaa on myös se, että paketissa on sisällä jo valmiiksi se palautus lappu, eikä tarvi postissa täytellä ja odotella. <br /><br />Mutta mä en taida noin ylipäätään olla nettikaupoissa se unelma asiakas. Normaali hintaiset tuotteet tahdon hypistellä kädessä ja haen ne suoraan kaupasta ja netistä tilaan vaan ale/kampania juttuja.Jessicahttps://www.blogger.com/profile/17175603859013741210noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-30932776553646507892011-08-26T23:16:02.741+03:002011-08-26T23:16:02.741+03:00Hurjasti onnea :) Täytyykin heti mennä kurkkimaan ...Hurjasti onnea :) Täytyykin heti mennä kurkkimaan mitä teidän valikoimista löytyy...Iitahttps://www.blogger.com/profile/17589358866100434399noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-22287633911163026812011-08-26T22:36:41.558+03:002011-08-26T22:36:41.558+03:00Paljon onnea,oikein kivalta ja selkeältä näyttää n...Paljon onnea,oikein kivalta ja selkeältä näyttää netti puotisi:)Hannahttps://www.blogger.com/profile/00195714690818437085noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-85697387420435575212011-08-26T21:49:17.294+03:002011-08-26T21:49:17.294+03:00Onnea! Kauniit sivut sinulla :o)Onnea! Kauniit sivut sinulla :o)Pirre_zhttps://www.blogger.com/profile/16331000703682921279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-79255701149936264312011-08-26T21:25:00.592+03:002011-08-26T21:25:00.592+03:00Paljon onnea! Ihanalta näytti sivuillasi! Varmasti...Paljon onnea! Ihanalta näytti sivuillasi! Varmasti jatkossa jotain tilausta lähtee tulemaan :).Suvihttps://www.blogger.com/profile/05656404770265117005noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-21747777249403713992011-08-26T21:23:50.947+03:002011-08-26T21:23:50.947+03:00Oikein paljon onnea vielä kerran!:) Selkeät sivut ...Oikein paljon onnea vielä kerran!:) Selkeät sivut kyllä! Minäkin jään innolla odottamaan vaatevalikoiman kasvamista, etenkin tyttöjen mekkojen osalta:)Heidi - omankodinonneahttps://www.blogger.com/profile/10270144625138726828noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-29584865093492518232011-08-26T20:32:54.708+03:002011-08-26T20:32:54.708+03:00Wiltsu;
Kiitos, lämmittää uuden yrittäjän mieltä ...Wiltsu;<br /><br />Kiitos, lämmittää uuden yrittäjän mieltä : D<br /><br />Sisävaatteita ei vielä paljoa ole, odotellaan nyt niitä syksyn uutuuksia. <br /><br />Lisäilen noita mallikappaleita sinne koko ajan.<br />Niissä on vain tiettyjä kokoja. : /<br /><br />Kevääksi tulee sitten kaikenlaista RUNSAASTI!Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-25430076885948308242011-08-26T20:05:47.138+03:002011-08-26T20:05:47.138+03:00Oikein kivat ja selkeät sivut! Ja pitihän se pieni...Oikein kivat ja selkeät sivut! Ja pitihän se pieni tilauskin jättää ihan siltä samalta istumalta ;)Wiltsuhttps://www.blogger.com/profile/00669060353043178398noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-59978684554733174002011-08-26T19:55:33.816+03:002011-08-26T19:55:33.816+03:00Kiitos kaikille onnitteluista! Mukavaa että kannus...Kiitos kaikille onnitteluista! Mukavaa että kannustetaan yrittämään ; )<br /><br />Sivut on minustakin selkeät ja sitä haettiinkin. Toki kehitämme sivuja koko ajan. Kaikkea ei osaa eikä voi ottaa huomioon heti. <br /><br />Palautuksista sen verran; postin kanssa tehty sopimus asiakaspalautuksista on kallis, jotta voisi yrittäjänä pärjätä on otettava kustannukset huomioon, varsinkin uuden yrityksen ja sitä kautta taas ne vaikuttavat hintoihin eli asiakas hyötyy. <br /><br />Toinen seikka palutuksista; on tietysti vaikea kuvitella mitä kaikkea yrittäjän näkökulmasta voi tulla eteen, olen esim. kuullut että jotkut ihmiset tilaa 3 samanlaiset kengät lapselleen eri kokoisina ja palauttaa niistä kahdet. Aikamoiset palautuskulut näistä yrittäjälle rapsahtaa! Kate ostetuista kengistä meni siihen.<br /><br />Olen valinnut tämän tavan ja toistaiseksi se niin pysyykin, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.<br /><br />Unelmiin on uskominen, muuten tästä hommasta ei tule mitään. : )Marika - Kotini on helmeni https://www.blogger.com/profile/16683078245206695524noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9051072317262658656.post-19385878046788300562011-08-26T19:32:59.352+03:002011-08-26T19:32:59.352+03:00Onnea yritykselle! Nettikauppojen maailma on laste...Onnea yritykselle! Nettikauppojen maailma on lastenvaatteiden ostalta raaka, kun siellä on totuttu alennuksiin ja kampanjoihin, niin normihinnalla ostetaan huonosti. Tuo, että asiakaspalautusta ei voi tehdä maksamatta itse kuluja ensin ei ole kyllä kovin houkuttelevaa tilaajan kannalta. Mutta tsemppiä yrityksellesi!Anonymousnoreply@blogger.com