tiistai 5. lokakuuta 2010

Toinen arvonta suoritettu!

Arvoin myös sen minibodenin paidan, pyjaman lisäksi ja aikaa oli sunnuntaihin saakka. Vähän oli laimea osanotto, mutta eipä siinä mitään, kun 3 osallistujalla parempi onni voittaa arvonnassa. : D
Tänään suoritin virallisen arvonnan ja voittaja on

ESSIINA!! PALJON ONNEA!

Essiina kirjoittin näin..

Mikähän sut sais hymyilemään... Miten ois joulu? Pikku-Minea rapistelemassa pakettejaan ja iloitsemassa talven juhlasta. Pelkääköhän pukkia, jos teille sellainen tulee... :) 

Odotan innolla joulua ja kun Minea ekaa kertaa avaa ise paketteja : D
Ajatuskin hymyilyttää!
 

Laitahan tänne viestiä, mistä sinut tavoittaa.


4 kommenttia:

  1. Jee! Kerrankin minä! :)

    Olen kerran pärjännyt koulun hiihtokisoissakin... Meitä oli vain kaksi osallistujaa :D

    Mut saa kiinni osoitteesta essiina76 (at) gmail.com

    Nyt lähden kouluun, mutta palaan asiaan iltapäivällä :)

    VastaaPoista
  2. Mulle ei ole tullut mitään viestiä? :(

    Annatko sun sp.osoitteen niin kokeilen toisesta osoitteesta :)

    VastaaPoista
  3. Moi,

    eikö ole tullut..?! No mikä nyt on...

    Minulla ei ole sellaista osoitetta vielä, jota tänne voisin laittaa.

    Pitääkö minun kokeilla uudestaan.

    VastaaPoista