keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Ihana laventeli


Minea lähdössä aamulla hoitoon..


Mekko Wheat, tumma laventeli
Ihanaa, lopulta voin kokeilla myymiäni tuotteita itse, omalla tyttärelläni,
neiti nimittäin lähti uusi mekko/tunika päällään leksuun.
Ennen inhosin violettia/liilaa väriä, mutta tämä laventelin väri on jotenkin
alkanut viehättämään..
Mitäs tykkäätte?


Wheat

Yksi lastenvaatekauppa lopetti ja ostin Pikku Mineaan
muutaman mallinuken...
 innoissani niitä heti ryhdyin puettamaan!
Halvat on huvit..vai onko?
Kiva kolmikko, eikös? : D
Siinä ne nyt kököttää, eteisessä...
ja toivottaa tervetulleeksi.

Ps; oletteko ikinä säikähtäneet mallinukkeja kaupassa, minä olen miljoona kertaa
hätkähtänyt ja sitten todennut..aijaa se olikin vain mallinukke. ; D
Sykkeen saa ainakin moiset nousemaan...

5 kommenttia:

  1. Sopii hyvin Minealle noi violetin sävyt:)

    Ja on tullut joskus mallinukkeja säikyttyä :D

    VastaaPoista
  2. On kyllä kauniin sävyisiä, tykkään tykkään ;)
    Sopii Minealle hienosti!
    Mieli tekisi meillekin ostaa... :)

    VastaaPoista
  3. Olen minäkin joskus ihmetellyt sivusilmällä kuinka tuo ihminen tuossa vain töllää eikä liiku ja huomannut sitten katsoessani kohti, että no nukkehan se siinä : )

    Pakko kertoa kun nyt olimme reissussa ja eräässä tavaratalossa oli naisten alusvaateosastolla alhaalla näyttelypöydällä naispuolisen mallinuken torso. Poikamme kysyi minulta: "Äiti, missä tuon nuken pää on? Onko sen joku vienyt?" "Miksi sillä ei ole päätä?" Joo helppo vastata toisin kun kysymykseen tänään kun kyseli jälleen: "Missä minä olin silloin kun minua ei vielä ollut sinun mahassa?" Ques sera sera...

    Hannele

    VastaaPoista
  4. Ihana Minea:) Mistä tuo Minean nallehattu on? Ja milloin huutis mahdollisesti päivittyy,täällä odotellaan jo sormet syyhyten:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista, täällä taas kiireiset ajat, yritän ehtiä vastailemaan, päivittämään huutista ja kirjoittelemaan blogia..

    VastaaPoista