perjantai 26. elokuuta 2011

No NYT se on totta!!


Pikku Minea on nyt avattu!
Huh, sanon minä.




Klikatkaa kuvaa niin pääsette suoraan kauppaan.

Tänään ja huomenna avajaistarjouksena kaikki -10%
Tarjouksen saa kun kassalla kirjoittaa sanan

AVAJAISET

 tarjoukset kenttään, kassa laskee alennuksen vasta sitten.

 Postikulut on tällä hetkellä 2e kirje ja 4,90 paketti.

Wheatin ja Girandolan syksyn uutuudet on vasta tulossa,
ne ei valitettavasti ehtineet avajaisiin.

Antakaa kommenttia sivuista, parannusehdotuksia jne..
Kuvaamisessa on parannettavaa, sen tiedän jo itsekin.
Kantapään kautta mennään..hih.

Ette usko miten paljon on hommaa ollut.
Hinnottelua, kuvaamista, ohjelman opettelua,
ongelmia laitteiden ja ohjelmien kanssa jne..

Jos sitä nyt menisi syömään jotain kun aamupalastakin
on kulunut jo 6h.
Silti ylpeänä astelen keittiöön ja väsymyskään ei tunnu missään.

Toivottavasti viihdytte Pikku Mineassa.
Minulla on vielä monta ideaa takataskussa,
 jännää, eikös?

Se on menoa nyt...

Terkuin Marika








31 kommenttia:

  1. ONNEA!!!! Kävin kurkkimassa ja heti harmittelin että ehdin tilaamaan Cuppiksen haalarin muualta. Sinulla se olisi ollut saatavilla heti:(

    Ehkäpä nuo kinttaat voisi meille lähteä, hmmm:)

    Näytti kivalle, selkeälle!! Jään innolla odottamaan uusia tuulia. Ps. olethan Facebookissakin?

    Lisäsin kaupan kirjanmerkeihin!!!

    VastaaPoista
  2. Ulkoasu on kyllä todella upea ja selkeä, hienoa työtä on tehty. :) Onnittelut yrittäjälle!

    VastaaPoista
  3. Onnea! Tosi kivat ja selkeät sivut!
    T: Nitta
    PS: Kiitos vielä kivasta konserttikokemuksesta!

    VastaaPoista
  4. Kävin kurkkaamassa sivujasi. Kauppasi näytti tyylikkäältä ja ennen kaikkea selkeältä. Toivotan suurta onnea ja menestystä urallesi - kaikki on kyllä vaivan arvoista kunhan jaksaa vain odottaa... Ihanaa syksyä ja onnea yrityksellesi!

    VastaaPoista
  5. Onnea onnea!! Sivustolla on tosi ihanat värit :) Ja selkeä on, se on tärkeetä!

    VastaaPoista
  6. Komppaan nyt muita, selkeältä ja kauniilta näytti. Tuotteita helppo selata, se tärkeää :)

    VastaaPoista
  7. Onnea yritykselle! Nettikauppojen maailma on lastenvaatteiden ostalta raaka, kun siellä on totuttu alennuksiin ja kampanjoihin, niin normihinnalla ostetaan huonosti. Tuo, että asiakaspalautusta ei voi tehdä maksamatta itse kuluja ensin ei ole kyllä kovin houkuttelevaa tilaajan kannalta. Mutta tsemppiä yrityksellesi!

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille onnitteluista! Mukavaa että kannustetaan yrittämään ; )

    Sivut on minustakin selkeät ja sitä haettiinkin. Toki kehitämme sivuja koko ajan. Kaikkea ei osaa eikä voi ottaa huomioon heti.

    Palautuksista sen verran; postin kanssa tehty sopimus asiakaspalautuksista on kallis, jotta voisi yrittäjänä pärjätä on otettava kustannukset huomioon, varsinkin uuden yrityksen ja sitä kautta taas ne vaikuttavat hintoihin eli asiakas hyötyy.

    Toinen seikka palutuksista; on tietysti vaikea kuvitella mitä kaikkea yrittäjän näkökulmasta voi tulla eteen, olen esim. kuullut että jotkut ihmiset tilaa 3 samanlaiset kengät lapselleen eri kokoisina ja palauttaa niistä kahdet. Aikamoiset palautuskulut näistä yrittäjälle rapsahtaa! Kate ostetuista kengistä meni siihen.

    Olen valinnut tämän tavan ja toistaiseksi se niin pysyykin, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

    Unelmiin on uskominen, muuten tästä hommasta ei tule mitään. : )

    VastaaPoista
  9. Oikein kivat ja selkeät sivut! Ja pitihän se pieni tilauskin jättää ihan siltä samalta istumalta ;)

    VastaaPoista
  10. Wiltsu;

    Kiitos, lämmittää uuden yrittäjän mieltä : D

    Sisävaatteita ei vielä paljoa ole, odotellaan nyt niitä syksyn uutuuksia.

    Lisäilen noita mallikappaleita sinne koko ajan.
    Niissä on vain tiettyjä kokoja. : /

    Kevääksi tulee sitten kaikenlaista RUNSAASTI!

    VastaaPoista
  11. Oikein paljon onnea vielä kerran!:) Selkeät sivut kyllä! Minäkin jään innolla odottamaan vaatevalikoiman kasvamista, etenkin tyttöjen mekkojen osalta:)

    VastaaPoista
  12. Paljon onnea! Ihanalta näytti sivuillasi! Varmasti jatkossa jotain tilausta lähtee tulemaan :).

    VastaaPoista
  13. Onnea! Kauniit sivut sinulla :o)

    VastaaPoista
  14. Paljon onnea,oikein kivalta ja selkeältä näyttää netti puotisi:)

    VastaaPoista
  15. Hurjasti onnea :) Täytyykin heti mennä kurkkimaan mitä teidän valikoimista löytyy...

    VastaaPoista
  16. onnea hurjasti! Selkät ja kivan näköiset sivut :)

    Mutta rehellisiä jos ollaan tuo asiakaspalautus, juttu tosiaan särähtää silmään ja pahasti! Itse en olisi tajunnut edes tuota ellei sitä olisi täällä mainuttu... en koskaan lue noita ohjeita etukäteen oletan, että se sopimustunnus löytyy ja piste... ja jos tuollainen vasta postissa selviäisi olisi kyllä kiukkuhermo mennyt ja pahasta eikä kyseisestä puljusta tulisi enään ikinä tilattua mitään(vaikka vika periaatteessa olisi itsessä).

    Tuohon kenkä asiaan täytyy myös ottaa kantaa kengän sisämitassa on merkinkin välillä huikeita eroja, joten se sisäpohja mitan voi ilmoittaa suoraan niin ei tarvi tilata sataa paria ja palauttaa väärän kokoisia. Olellisia asioita sopivuuden kannalta, kuten esim.SUPER kapea malli yms. olisi hyvä mainita myös. Mielestäni ne kuuluu hyvään asiakaspalveluun, mutta ikävä kyllä näin on harvassa paikassa :/ Eli on kovin yrittäjästä kiinni tapahtuuko sitä vai ei...

    Mulle ei ole oikeastaan olelliista maksaako tuote euron tai kaks enemmän jossain vaan se, että saan tuotteen nopeasti ja palautus on vaivatonta (saan myös mielellään ilmoituksen, kun palautus on perillä) ja ne palautus rahat ei loju puolta elämää yrityksen tilillä. Super plussaa on myös se, että paketissa on sisällä jo valmiiksi se palautus lappu, eikä tarvi postissa täytellä ja odotella.

    Mutta mä en taida noin ylipäätään olla nettikaupoissa se unelma asiakas. Normaali hintaiset tuotteet tahdon hypistellä kädessä ja haen ne suoraan kaupasta ja netistä tilaan vaan ale/kampania juttuja.

    VastaaPoista
  17. Hirmuisen paljon onnea unelmasi toteuttamisesta! En voi edes kuvitella, kuinka upealta tuntuu nyt...kaiken sen pitkän suunnittelutyön ja puurtamisen jälkeen :)

    Todella kaunis ulkoasu nettikaupallasi, ja samaa mieltä olen minäkin, että sivut olivat miellyttävän selkeät. Ei muuta kuin mielenkiinnolla odotan lisäyksiä valikoimiin...;)

    Tsemppiä Pikku Minean alkutaipaleelle!

    VastaaPoista
  18. Jessica;

    Kirjoitit oikein romaanin asiasta! ; )

    Mä taas olen törmännyt monessakin kaupassa tuohon palautus systeemiin, mikä mulla nyt. Nyt kun olen seurannut miten se muilla on. Isommilla firmoilla se on juurikin asiakaspalautuksena, mutta monesti pienillä yrityksillä ei.

    Itse kuuluun asikkaana siihen kategoriaan, joka ei jaksa palauttaa koskaan mitään ja jaksan odottaa sitä pakettiani viikonkin ihan rauhassa. Hih..

    Tottakai myyjän olisi helpointa itsensäkin kannalta ilmoittaa oleelliset asiat, mutta kun näpttelet satoja vaatteita/kenkiä myyntiin, voi aina jotain unohtua. Ja kyllä se asiakaskin voi sen verran tehdä, että kysyy sen mitan...onhan sitä vaivansa palautellakin niitä kenkiä/vaatteita ja juosta postissa.

    Palautusrahojen takaisin maksuehdot täytyykin nettikauppan vielä laittaa eli viikon sisällä palautuksesta saa rahat jos tuote on kunnollinen/käyttämätön. Minimoituu sekin riski, että asiakas olisikin käyttänyt tuotetta.

    Mä itse tilaan taas suurimman osan netistä, täällä kun noita liikkeitä ei ole pilvinpimein.
    Ja raaka totuus on, että jos kukaan ei koskaan ostaisi nettikaupoista normihinnoilla mitään, kohta niitä ei enää olisi. Onneksi niitä vielä löytyy ja minullakin on toivoa ; ))

    VastaaPoista
  19. Kiitos Pirjo, kiva kun kävit vierailulla : D

    Ja kiitos syysunelma, johanna, hanna ja iita; niin minäkin odotan kuin kuuta nousevaa uusia tuotteita kauppaan..ensi viikolla on luvattu girandolan saapuvan, Wheatistä en tietoa koska tarkalleen täällä.

    VastaaPoista
  20. Onnea uudelle yritykselle! Kivat nettisivut, selkeät mielestäni. Ja löytyihän sieltä neidille heti ostettavaakin :)
    -Maruskainen (joka ei jostain syystä pääse kirjautuneena kommentoimaan...)

    VastaaPoista
  21. Enpä mäkään oikeastaan palauta koskaa, mutta siksi asiakkaana valitsenkin esim. kengissä ostopaikan missä se sisämitta on ilmoitettu (jos otan riskin on kenkä oltava kunnon alennuksessa). Sulla nyt ei ole kenkiä myynnissä, joten tää kenkä asia ei sinäänsä liity suhun ja noista vaatteista ehkä ulkovaatteet on ainoita missä ne mitat on olellisia.

    Enkä mäkään oleta, että tilaus on huomenna, mutta kohtuu ajassa (suurin osa laittaa viestin, kun matkaan lähtenyt ja hyvä niin).

    Ja on totta, että ihmiset ostaa netistä myös normaali hinnoilla. Puhuin vain miten itse yleensä toimin... Jos rehellisä ollaan tilasin mäkin vasta haalarin normi hinnalla, no sain mä sen postikuluttoman (säästin siis 3e huikeeta ;) ) Kyseessä oli vielä cupcaken haalari missä hinta heitteli melkein kympin ostopaikasta riippuen ja toi oli siellä yläreunassa, mutta säästinpä postikulut ;) Eli tietyt asiat myös hämää asiakasta, eikä siitä jää edes paska maku suuhun.

    En tarkoittanut viestiäni missään nimessä pahalla vaan halusin tuoda oman mielipiteeni esiin. Enhän mä edes ole koskaan sulta mitään tilannut, joten en tiedä odotanko pakettia kuika kauan ja palautus rahoja kuinka kauan... joten puhuin yleisellä tasolla, mutta itse olen valmis maksamaan tietyistä asioita enemmän eikä aina ratkaise se missä on halvin, hintoihin voi tietyt asiat laittaa...

    VastaaPoista
  22. Onnea putiikille ja hyvältä näytti!Sä mainitsitkin, että palautat rahat nopeasti ja se onkin musta tärkeää ja hyvää asiakaspalvelua. Itseä otti päähän juuri hetki aikaa sitten kun odotin rahoja yli kuukauden ja sittenkin ne tulivat vasta kun olin soittanut liikkeeseen :(

    Ja nopea postitus on myös tosi hyvä valtti, itse kyllä jaksan odottaa hiukan kauemmankin, mutta en enää tilaa esim sisukkaasta yhtään mitään, kun odotin pakettia kerran kaksi viikkoa ja se tuntuu olevan heillä ihan normaali aika.

    Kaikkea hyvää kaupalle ja tulen ehdottomasti joskus poikeamaan kun sovitaan vaikka aika etukäteen!Jos Mineakin sattuisi olemaan kotona, niin varmasti tulisivat Eevin kanssa hyvin juttuun!

    VastaaPoista
  23. Jessica;

    En minä sitä pahalla ottanut, sanoin vain myös oman mielipiteeni. Nyt täytyy ajattella asioita myös kauppiaan kannalta..: )

    Sini;
    Kiitos, minusta siinäkin on joku laki, kuinka kauan rahojen palauttaminen saa kestää. Minä pyrin toimittamaan ripeästi, poikkeuksena joku alennusmyynti sekonki jos (toivon mukaan) tilauksia on paljon ; )

    Juu sovitaan vain, meille saa tulla kaikki halukkaat, kunhan ajankohta sovitaan. Minea on hoidossa päivät, mutta illat tietty kotona.
    Varmasti tulisivat juttuun, meidän neiti tykkää vähän vanhemmista lapsista. : )

    VastaaPoista
  24. Miten en aina huomaa kaikkia viestejä..

    Maruskainen;

    Kiitos, juu ei sitä ymmärrä ennenkuin ryhtyy samaan. Ja jos ajattelee kuinka monen ihmisen työ vaikuttaa siihen, että vaatteet päätyy kuluttajalle. Väsyy jo pelkästä ajattelusta..hih.

    Kiva, että löysit teille jotain sopivaa. : )
    Pakkailen sitten maanantaina kaikki tilaukset eteenpäin.

    VastaaPoista
  25. Moikka taas... kävin kurkkaa toimitus- ym ehtoja ja siellä taisi olla joku jäänne kopsatusta tekstistä, kun luki demo yrityksestä...
    Toinen juttu on, että myös se laskutuslisä on palautettava, jos asiakas palauttaa kaikki tuotteet. Kuluttajansuojalain mukaan mitään kuluja ei saa jäädä asiakkaalle, jos kauppa kokonaan peruuntuu. Eli kauppiaan pussiin menee :o(

    VastaaPoista
  26. Kiitos Pirjo..aina ei kaikkea huomaa/tiedä. : )

    Missä sä huomasit tuon demo yrityksestä..kun mun silmään ei osu..auttakaahan nyt mua.

    Teksti on tosiaan kopioitu palveluntarjoajan sivuilta. : D

    Mites sitten kun asiakas maksaa esim.joustoturvalla, eikös siitäkin mene jokin ylimääräinen laskutuslisä? Palautetaanko se?

    VastaaPoista
  27. Tässä pätkässä:
    Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Demo
    Yritys toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
    lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen
    Verkkomaksut Oy.

    Meillä on kaupassa Klarna ja siinä on myös tuo laskutuslisä. Mutta jos asiakas palauttaa kaikki, niin mitään kuluja ei saa jäädä eli lasku vaan mitätöidään. Sinänsä mitään ei tarvitse palauttaa. Joustoturvalla toimii varmaan samoin, kun siinä on sitä maksuaikaa kuitenkin. Eli koko lasku vaan poistetaan

    VastaaPoista
  28. No niipä olikin, en huomannut vaikka olen sata kertaa tuon lukenut! : D

    Omalle tekstilleen tulee jotenkin "sokeaksi"

    Tuo joustoturva on aika uus juttu, edullisempi kuin klarna, yrittäjälle siis.

    Eli siinä tapauksessa laskutuslisä palautetaan jos KAIKKI tuotteet palautetaan?

    Teillä onkin paljon tuotteita, aivan kammoksun ajatusta jostain palautusrumbasta. Pysyykö siinä enää selville; kenelle meni ja mitä..

    Nää on näitä aloittelijan tuntemuksia, kait sitä rutiinilla menee sitten vuosien päästä kaikki : ))

    VastaaPoista
  29. Ihana uusi kauppa, täytyy tutustua vielä paremmin ajan kanssa. Onnea uudelle yrittäjälle!

    VastaaPoista
  30. Joo just niin. Jos koko tilaus tulee takaisin, niin kaikki kulut pitää palauttaa. Myös toi laskkutuslisä.

    Kylää se nopsaa alkaa sujumaan rutiinilla :o)

    VastaaPoista