perjantai 5. marraskuuta 2010

Faktoja minusta

Silmien väri: vihertävän ruskeat
Hiusten väri: tumman ruskea/punainen
Oikeakätinen vai vasenkätinen: oikea
Horoskooppimerkki: vaaka
Jokin huono ominaisuus: joku voisi sanoa "lasten vaatteiden ostelu" ; ))
Jokin hyvä ominaisuus:  hyvän tahtoisuus, uskon edelleen ihmisten hyvyyteen.
 
 
SUOSIKEISTA..
 
Väri: harmaa, valkoinen, musta
Karkki: lakritsi, suklaa ja toffee
Juhlapyhä: Joulu
Ruoka: Thaimaalainen ruoka, mausteiset ruuat ylipäätänsä
Bändi: Kisu ja Jenni Vartiainen tällä hetkellä
Viikonpäivä: Lauantai
 
 
OLINPAIKASTA JA MUUSTA..

Mitä ikkunastani näkyy: oma etupiha, naapurin talo.
Musiikki, jota soitan jatkuvasti: tällä hetkellä meillä soi eniten Ti-ti nalle ;)) Kuuntelen mieluiten radioa.
Mitä päälläni on juuri nyt:  yöhousut ja paita : D
 
 
OLENKO KOSKAAN...

...suudellut ventovierasta ihmistä? Olen
...rikkonut lakia? olen
...ollut televisiossa? En tietääkseni
...varastanut kaupasta? lapsena jäin kiinni karkkivarkaista
...toteuttanut unelman? olen
...satuttanut jotakuta? olen
 
 
  JUURI NYT..
 
  Mieliala: väsynyt juuri nyt, koska kello on 1,43 ja minun pitäisi olla nukkumassa : )
Aika: 1.44
Huulipuna: käytän väritöntä huulikiillettä tai hyvin vaaleaa sellaista.
Suunnitelma: huomenna pitäisi mennä yhden uuden ravintolan avajaisiin ja ongelma
on taas siinä, että mitä päälle!!?
Mukava viikonloppu tiedossa ihan omien kavereiden kanssa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti